Međuljudski odnosi

Gledam događaje po Bosni i uspoređujem s Afrikom. 

Ne znam kako vi na to gledate, koliko vas to dira, koliko vas to smeta. Mene inače ne smeta ništa... pa eto skoro ništa. Ovo me smeta, pale se zastave Hrvata, razbijaju se kuće Srba, napadaju se djeca Bošnjaka.. Ljudi koji žive u jednoj državi, ne mogu se smisliti.
U Hrvatskoj žive Hrvati, Srbi i Bošnjaci. Zemlja se samo zove Hrvatska.
U Srbiji žive Srbi, Hrvati i Bošnjaci. Zemlja se zove Srbija.
Imaju li ti ljudi probleme kakvi se događaju u Bosni?
Imaju li?
Ne, nemaju, zato što žive normalnim, svojim životom, gledaju svoja posla, žive na način da se bore za sebe i svoje. Imaju svoja prava, nitko ne želi preuzeti vodstvo. Samo traže da im se da ono što im pripada. Znam Bosna je bačva baruta koja čeka da eskalira.
Zašto?
Zato što je takva zbog ljudi koji ju vode. Ljudi koji napadaju narod koji živi tamo, i dižu ih jedne protiv drugih. Sjetite se kakvi su ljudi međusobno bili za vrijeme poplave? Je li se gledalo tko je Srbin, Hrvat il' Bošnjak? 
Nije!
Zašto nije?
Zato što je svaki čovjek potreban pomoći. Ne može se dopustiti da netko umre ako mu se može pomoći. Kako danas pomažemo jedni drugima? Tako da palimo zastave? Razbijamo kuće? Tučemo djecu? 
Alo ba ljudi, što vam je s glavom?
Poštujte se kao što se moje garonje poštuju, volite se kako se oni vole, vjerujte jedni u druge kako oni vjeruju. Sada će te reći imali smo rat, ne možemo si vjerovati!
Da! Rat!
E pa dragi moji, imali su i oni rat. Da, imali su ga. Moj ujko, Vjeko Ćurić dao je život nakon rata za obje strane. Poklonio ga. 
Znate što?
Oni su sada svi zajedno, oni koji su bili smrtni neprijatelji, oni koji su jedni druge udarali kolcima i sjekli glave mačetama. Da, ti ljudi su sada zajedno, žive zajedno u jednoj Ruandi. Poštuju se, bili oni Hutu ili Tutsi, bili oni Muslimani ili Katolici, ili Protestanti. 
Uzmite si za primjer, kako ih mnogi nazivaju, primitivne ljude koji znaju pravi smisao riječi LJUBAV!
Onih koji znaju pravo značenje biti ČOVJEK!
Oni koji znaju što znači BOL!
Oni koji znaju što znači PATNJA!
Oni koji znaju što znači POMOĆI!

Ljudi spustimo se na zemlju, shvatimo gdje smo, prihvatimo jedni druge. 
Ali bojim se da ja ovo govorim samo sebi, i još nekolicini ljudi koji to žele ali ne mogu ostvariti zahvaljujući mnogima s krivim uvriježenim mišljenjem. 
Nadam se da sam u krivu.
Mir vam i dobro dragi prijatelji!
Imana agushe umugisha!- Bog vas blagoslovio!






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako sam odlučio postati fratar?

Utemeljitelj franjevačkog reda- Sv. Franjo Asiški- prvi dio

Mučenici iz DR Konga